Effektiv trening som alle har tid til:

Sterk på ti minutter

Trening trenger ikke alltid å handle om lange, harde økter på treningssenteret. Her er et timinutters program som du alltid vil ha tid til.

Annika Sjöö er treningseksperten bak timinuttersprogrammet. I tillegg til de opprinnelige øvelsene, får du flere du kan variere med. Foto: Markus Holm
Annika Sjöö er treningseksperten bak timinuttersprogrammet. I tillegg til de opprinnelige øvelsene, får du flere du kan variere med. Foto: Markus Holm Vis mer
Publisert

Følg Vi.no på Facebook og Instagram, og motta nyhetsbrev ved å registrere deg her.

- Det kroppen vår vil ha er bevegelse, og det får den også med hjemmetrening, sier den svenske treningseksperten Annika Sjöö. Hun er aktuell med boka Träna hemma – Effektiva pass på 10, 20 och 30 minuter.

– Vi får så mange gevinster av å bevege på oss. Vi vet at vi trenger det, likevel kan vi kjenne motstand. Da kan et ti minutters program være bra å begynne med.

Vi bryr oss om ditt personvern

vi er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer