Følg oss på Facebook og Instagram, og motta nyhetsbrev ved å registrere deg her.
(Vi.no): Vi som jobber med Vi.no er mest opptatt av innhold. Vi liker å formidle gode historier om virkelige mennesker fra nåtid og fortid. Men selv om det er det indre som teller, så liker vi også å ta oss godt ut! Og nå ønsket vi oss en liten forandring her på sidene våre.
En liten oppussing eller makeover, om du vil. Ikke av det ekstreme slaget, bare noe litt friskere. Håpet er lysegrønt, og den nye mintgrønne nyansen som vil møte deg heretter er både moderne og tradisjonell: Første gang den dukket opp i trendbildet var på 50-tallet. Comebacket på åttitallet kom sammen med høyt hår og pusete gensere, og for et par år siden gjorde den inntog i interiørmagasin landet over - gjerne i form av malingfargen minty breeze.
Livsglede og stolthet
Farger er mer enn bare pynt, de signaliserer identitet. Da vi lanserte Vi.no var vi opptatt av å framstå som trygg og forutsigbar. De blågrønne fargene vi valgte den gang, sies å skape nettopp det inntrykket. Det er ikke uten grunn de fleste apotek-kjeder velger klare blå og grønne toner i sin profilering; de signaliserer trygghet og tillit.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Vi er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger
Velkommen til vårt kommentarfelt
Vi setter pris på kommentarer til artiklene på vi.no. Husk at mange vil lese det du skriver. Hold deg til temaet og vær saklig. Vi gjør oppmerksom på at alle innlegg kan bli redigert eller fjernet av redaksjonen.