Abonnementsvilkår for Vi Pluss

Vi Pluss er en tjeneste levert av Aller Media AS. Disse vilkårene regulerer ditt kjøp og bruk av Vi Pluss.

1. Kjøp av abonnement

Når du kjøper abonnement på Vi Pluss får du tilgang til Vi Pluss på internett til du eventuelt velger å si opp abonnementet. Abonnementet er personlig, med mindre du kjøper abonnementet som gave til en annen. Løpende abonnement kan sies opp når som helst, men senest 48 timer før perioden utløper. Du kan si opp dine abonnement ved henvendelse til vår kundeservice på e-post: kundeservice@aller.no. Abonnementet kan inkludere nyhetsbrev på e-post, med oppdatert stoff fra Vi Pluss. Du kan når som helst melde deg av ved å klikke på lenken nederst i e-posten. Er du abonnent på Vi Over 60 og har fått tilgang til Vi Pluss via dette abonnementet, kan du sende mail til abo.vo60@aller.no for eventuelle spørsmål.

2. Priser

Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer mva. Vi gjør vårt beste for å oppgi korrekt og oppdatert informasjon på våre nettsider, men tar forbehold om at feil kan forekomme. Vi Pluss forbeholder seg retten til å endre prisene på løpende abonnement når som helst med 14 dagers varsel. De nye prisene kunngjøres i produktet, på våre nettsider, eller per e-post og telefon. Du kan når som helst si opp abonnementet ved prisendringer. Enkelte abonnement tilbys til fordelaktige priser for eksisterende abonnenter, betinget av hvilke øvrige produkter og tjenester abonnenten har kjøpt fra Aller Media AS. Hvis du endrer ditt kundeforhold, kan grunnlaget for prisen du betaler bli endret. I dette tilfellet vil prisene bli justert automatisk og uten varsel ved neste forfall. Prisene vil bli justert i henhold til gjeldende prisliste, og slik at prisbetingelsene er i henhold til ditt oppdaterte kundeforhold.

3. Endring av produkter og tjenester

Vi Pluss forbeholder seg retten til å endre eller terminere produktene og tjenestene og kombinasjoner av produkter og tjenester som tilbys, når som helst. Vi vil gi deg informasjon på e-post hvis endringene gjelder for dine produkter og tjenester.

4. Angrerett og retur

Angrerettloven gir deg rett til å angre på kjøp av et abonnementsprodukt ved å melde fra innen 14 dager etter at din bestilling er aktivert. Link til angrerettskjema finner du her. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Foretak har ikke angrerett.

5. Reklamasjon

Vi Pluss vil sørge for å levere produktene i samsvar med spesifikasjonen som er oppgitt på vi.no. Reklamasjon på feil, mangler og forsinkelser ved produktene må gjøres til kundeservice snarest mulig. Eventuelle tilbakebetalinger gjøres til det kortet du benyttet ved betaling for produktet.

6. Personvern

Når du kjøper abonnement på Vi Pluss eller bruker våre nettsider vil vi samle inn personopplysninger om deg for å kunne gjennomføre kjøpet og levere det abonnementet du har kjøpt, og får å kunne sende deg gode tilbud i den utstrekning vi har lov til det etter gjeldende personvernregler. Se Aller Medias personvernerklæring for mer informasjon om hvordan Vi Pluss og Aller Medias andre selskaper behandler dine personopplysninger.

7. Endring i vilkår

Vi vil kunne oppdatere våre abonnementsvilkår fra tid til annen. Du vil alltid finne siste versjon på våre nettsider.

8. Kundeservice og kontaktinformasjon

For å få hjelp med spørsmål du har, anbefaler vi at du bruker vårt hjelpesenter - her finner du nyttige artikler om problemløsning, chat og øvrig kontaktinformasjon.

Aller Media AS Organisasjonsnummer: 910 119 877 Adresse: Karvesvingen 1, 0579 OSLO Telefonnummer: 21 30 10 00 9. Lovvalg og verneting Denne avtale reguleres av norsk rett. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling.

Mer om

Vi bryr oss om ditt personvern

vi er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer